Selamat

Waktu itu agak pagi. Bonda sudah berasa akan tanda-tanda. Saya ingin sekali keluar melihat dunia. Kata orang, dunia dicipta kerana kasihnya Tuhan kepada manusia.

Lalu tengah hari 3 November itu, lahirlah saya yang kacak ini, demi melihat dunia.

Hari ini, setapak lagi saya melangkah mendekati alam yang satu lagi. Moga dicucuri rahmat dan keberkatan pada usia saya. [Jangan baca saja, cakaplah aamiin.]

Sai, selamat hari lahir yang ke 24.

p/s: Kalau mengikut kalendar hijri, saya sudah 24 tahun 10 bulan.๐Ÿ™‚

p/s/s: Ada orang terasa dengan entri saya sebelum ini. Aduuh. Saya bukan maksudkan kamu. Baca artikel Ustaz Hasrizal yang ini. Walaupun point utamanya berbeda, yang saya ingin ambil ialah kesamaan kamu dan orang yang itu.

6 thoughts on “Selamat

  1. szakif: Amiin.terima kasih.
    Firdaus Ariff: Amiin. terima kasih. Ucapkan hepi bileted besdey kepada ayahmu.
    myadlan: tahun depan, insyaAllah (Amiin). hehe
    wear: cuka itu kalau diletak belacan, sedikit gula dan garam dan dipenyek lada, adalah merupak ccolek yang lazat untuk pauh dan betik. terima kasih.
    dharajuku: semoga cemerlang exam!!

Leave a Reply

