Facebook

Situasi A

+ Oooo. Nampak aku aku tak tegur. Macam ni la kawan.
= Errr, saya rasa saudara silap orang. Bila kita kawan?
+ Kita kawan la. Dalam facebook.

Situasi B

+ Oiiii! Hahahahaha. Hidup lagi kau. Ingatkan dah mati.
= Siot jek kau eh.
+ Insaflah wei, DotA tu tak bawa ke mana. Sampai bila kau nak jadi taik DotA ni?
= Di situ dunia aku. Hehe

Quotes:
‘I love my computer because my friends live in it’.

Moral:
1. Facebook sedaya mungkin mengorek rahsia peribadi anda. Sila google ‘facebook and cia’.

2. DotA juga tidak baik untuk kesihatan sosial anda.

6 thoughts on “Facebook

  1. dah baca pasal facebook tu..wawa nyesal lak add.. pastu lak, menurut pembacaan saya [tak check lagik tul ke tak] tak leyh delete akaun, leh deactivate je.. seyes? aduyai~

  2. Boleh je add, cuma jangan la letak benda2 peribadi. Kan ke facebook selalu je mintak suruh tambah aplikasi la, kongsi apa-apa dengan kawan-kawan la etc etc. Cukup sekadar ada.

Leave a Reply

